از قرار معلوم دو سه بازیکن اسمی پرسپولیس اصلا موافق بازگشت دو بازیکن به تیم‌شان نیستند.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین باشگاه پرسپولیس یکی از پرحاشیه‌ترین دوران نقل‌وانتقالاتی‌اش را در چند سال اخیر سپری می‌کند. از جدایی اوسمار گرفته تا رفتن چند بازیکن شاخص سرخپوشان بعد از قهرمانی این تیم و رفتار منفعل مدیریت این باشگاه برای پیدا کردن جانشین مناسب برای بازیکنانی که احتمالا جدا می‌شوند. اما در همین زمینه با خبر شدیم که باشگاه پرسپولیس اقداماتی را برای جذب فرشاد احمدزاده و رامین رضاییان داشت و حتی یکی از بازیکنان هم تلاش‌هایی در این مورد انجام داد اما بنا به دلایلی بعید است این دو بازیکن سرخپوش شوند.

از قرار معلوم دو سه بازیکن اسمی پرسپولیس اصلا موافق بازگشت احمدزاده و رضاییان به تیم‌شان نیستند و واکنش‌های منفی در مورد خبر بازگشت آنها از خود نشان داده‌اند. اتفاقی که باعث شده هر دو بازیکن تا حد زیادی از پرسپولیس دور شوند. به‌هرحال باید تا پایان نقل‌وانتقالات منتظر ماند و دید که این ماجرا به کجا خواهد کشید.

کد خبر 864793

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Milad IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    10 9
    یکیشون سروس رفیعیه که ژست رهبری میگیره کاش خودشو پرت میکردند بیرون به درد نمیخوره
    • .h IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
      0 5
      حق دارند خب احمد زاده رو میخواین چیکار رضاییان عم سنش رفته بالا سروش مشکلش چیه دیگه کی رو میخوای بیاری جاش نور افکن خوبه،؟؟
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    7 6
    گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف چه بو گندی میده
  • mohammad IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    12 0
    با سلام. واقعا" جای تاسف داره ، در فوتبال روز دنیا و فوتبال حرفه ای بازیکن برای باشگاه تصمیم بگیره، اونم بازیکتهای درجه دو. آقای درویش و هیئت مدیره اگر قصد دارند باشگاه به بالاترین سطح حرفه ای خودش برسه ، باید با این موارد برخورد حق دخالت بازیکنان رو از بین ببره مطمعا" باشید هم رامین و هم فرشاد برای تیم مسمر ثمر خواهند بود
  • علی IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    5 0
    بازم سروش رفیعی داره داستان درست میکنه
  • دیناری IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    0 2
    د رویش باید از خودش اقتداری نشان بده ‌ بیرانوند و رامین و فرشاد را برگردونه اگر میخواد تو آسیا نتیجه بگیره در غیر اینصورت اگر این کار را نکرد و رامین و فرشاد رفتن استقلال درویش تو یاژیها هو میشه خو ش هم باید بره